Nou dinar temàtic a l’aula: novel·la negra al mare nostrum

Farem un viatge explorant l’estreta relació entre la gastronomia i la novel·la negra al Mediterrani. Podrem degustar receptes presents a les novel·les de Camilleri, Izzo, Markaris, Batya Gur o Donna Leon, mentre n’escoltem fragments en que els protagonistes també gaudeixen del menjar.

Tota una generació de detectius i comissaris mediterranis són descendents del gran detectiu i gastrònom Carvalho, de Vázquez Montalbán. Montale i Montalbano, inclús amb el nom, però també Brunetti, Kharitos i Ohayon.

El retrat crític de la societat on viuen aquests personatges de ficció tan reals, també inclou la cultura culinària i des de l’Aula d’Hostaleria i l’Associació Palimpsest hi volem afegir l’experiència gastronòmica.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on Pinterest